kväll.

Hmm, tänkte skriva om något jobbigt, men tog bort det. Att jag är ledsen att jag inte kan få dig att må bättre! Men nu verkar du ju glad så jag kanske inte ska göra det, det passar ju inte för tillfället.. Jag ska iaf bjuda dig på varmchoklad vid nybrokajen en vacker höstdag! Glöm inte att klaga lite åt mig för din grötkompis ; ) Hur kan man inte älska Dire Staits?!


"Ibland känner jag mig bara så usel och värdelös. Jag vet när det är något, ser det direkt! På ditt kroppsspråk och bara själva grejen att du bara blir tyst på en sekund. Och jag vet såklart vad det är, vilket inte är lika självklart för alla. Men vet inte om eller vad jag ska säga, är så galet frustrerande att inte kunna hjälpa!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback