lördag natt.

Jaha, så då sitter man här igen efter ett efter klassiskt Spb-party. Fan jag glömde mina skivor hos Erik! Ikväll lyckades ändå bli speciell för vissa..  Jag och Tjonk höll vår tradition vid liv och gjorde vissa saker som man kankske inte ska göra. Eller iaf saker som inte alla gör. Men jag bryr mig inte, man ska väl leva livet och göra det man känner för.  Jag och tjonk lyckades också med andra saker ledde till att  hon blev hemtad och jag fick eskort hem... Men innan alla hemska saker inträffade  dansade vi och hade så galet kul!
 
För övrigt tänker jag för mycket och blir snart hela galen! Vet att du är här men ändå är du så långt borta... Sitter bara och tänker en massa utan att få några svar.. I matten kan man bara kolla längst bak i facit för att få ett svar men I livet måste man själv ta reda på svraret. Vill inte tänka mer och inte vid sådanna tillfällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback