lördag.

Idag har Mutti köpt Craig Davids nya skiva. Galet med mys så borde egentligen inte lyssna på den. Men det kommer väl någon glad låt snart, eller det borde det väl göra.. "I just don't love you no more!" Sitter och pluggar engelska glosor och dricker en aquatini som mills fick, mums är den! Har kört runt en massa idag, Format, Obs, hem, Euro Stop.. Jag och Annica flummade på Ica, jag red på hennes rygg och höll på att mosa henne totalt :D Sen shoppade jag ett par gubbyxor och två tröjor. Fick en 10 minuters megadepp period när mamma segade på Ica, men när jag satte mig i bilen igen, blev det bra. Konstigt det där med mitt humör. Emma tror att jag är manodepressiv.. :P Men jag har som sagt bara mig själv att skylla ang mitt humör, det är ju mitt fel att jag gör dom där små sakerna för att "kolla läget" (Nu kom en gladare låt men den var inte alls lika bra) (Titta där är du) Ikväll ska det ses på film med tjejorna! Tur att jag har deppchips och choklad kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback