loveletter.

Jag är beroende! Av min blogg! Så fort jag kommer på en liten tanke så känns det dom att jag jag måste skriva en hel uppsats om det! Det känns typ tomt, vilket är mycket skumt! Kände så igår också.. Borde inte känna så eftersom du inte varit här.. Lyssnar iaf på min nya låt!

"Rain outside my window pouring down
what now, you’re gone, my fault, I’m sorry
feeling like a fool cos I let you down
now it’s too late to turn it around"

Det om regnet är ju iaf sant.. Men kan inte komma på något som är mitt fel och jag hoppas att jag inte gjort någon besviken.. Kan inte komma på någon iaf.. Gick nyss och hämtade posten så låg där ett kuvert med ett hjärt format klistermärke på. Vände på det och hoppades att det var ett kärleksbrev till mig, men nej! På kuvertet står det "Fias kompis biljett" Vilket betyder att det inte var ett kärleksbrev och inte ett brev till mig över huvud taget! Jag vill ha ett anonymt loveletter och efter typ 10 dagar vill jag veta vem det är ifrån. Är det för mycket begärt?!

Kommentarer
Postat av: Ifiyenia

hehe, visst är den låten helt underbar.. :)

2005-10-26 @ 08:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback