måndag.

Hade ingen engelska idag, så slutade 11.15. Stannade i Sollentuna och åt lunch med Toss och de andra. Torsbacke, men bättre än ingen lunch alls! Sen åkte jag till ellströms och rättade en pärm och gjorde en ny. Ska tillbaka imorrn och göra klart dom två. Känns faktiskt som att jag börjar lära mig lite nu, skönt! Tänkte plugga teori hela lovet någon timma om dagen så man har alla pärmar gjorda, men nu har Joachim ändrat dom planerna. Matte prov på måndagen direkt efter lovet :S Så måste räkna ist, och Decc som ville komma upp och festa.. Men jag lovar att jag kan göra både och. Vem vet matten kanske fastnar jättebra efter några drinkar :D På tal om drinkar, jag är glad för din skull Toss, vet hur kul det är efter så lång tid, haha. Gick precis igenom "mellen rummet" där rottingmöblerna står, och det luktade på något speciellt vis. Typ jul, och julstädning/stämming. Så som det luktar inne när det ute är massa snö och sol ute och typ 5 minus grader. Om ni vet hur det luktar då.. Eftersom jag mådde så dåligt igår så tänkte jag trösta mig idag och köpa en tröja, känner att jag skulle behöva det!

NO MORE SAD SONGS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback