måndag.

I never felt so used, I wont go back to you. So leave me alone.
I wasn't good enough, it was never about us. So leave me alone. Alone. Come on!

I've had enough of your kiss.
The touch of your hand, I won't miss.
I've been wrapped up in all your crazy ways.
I'm caught up in your web of lies.
Gonna cut myself loose and say goodbye.

Bye. Bye. I don't want you. I don't need you. I don't want you.


Man skulle kunna tro att det är en ledsen depplåt, men där har ni allt fel för det är en  galen partylåt! Depp håller vi inte på med! Jag försöker vara glad för att engelska provet är gjort fast det inte gick speciellt bta. Om man har tur kanske man får ett VG iaf, men ska inte vara allt för säker på det. Jävla utdrag ur böcker! Hur ska jag komma ihåg vilken bok det är och vem som skrivit den?! Blä, men Katarina är alltid lika positiv och glad så hon smittar av sig på mig! Sitter och dricker mitt mega goda te och äter choklad. Funderar på att gå ut och fota denna kalla men fina höstdag.. Mina och Emmas fina kort från i fredags är borta!! *megaböl*!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback