måndag.

Oj, nu känner jag att mitt huvud håller på att säcka ihop. Eller nej, det typ snurrar! Konstant öl drickande sen i fredags... Väntar på att Iffi ska logga in på msn så jag kan säga att jag nog inte behöver 5 smirnoff till ikväll. Vi ska iaf till henne och se på CSI, ska bli galet kul!

Igår hade vi ett SPB-party i Johans lilla lägenhet. Var så grymt kul, tyckte dock inte 89 tjejerna som kom på besök. Dom gick typ direkt. En av dom gick på SFG, hon var trevlig! Vi rökte vattenpipa, spelade Twister och kropp mot kropp med Eriks special regler! "Hand innanför kalsong" "Hand innanför bh" "Finger i mun" Sen var det lite basic :D Man skulle kunna säga att vi uppfyllde alla krav för att bli kallade för insestgänget! Sen skulle vi på efterfest hos mig när Johan ville bli av med oss. Men alla bangade så det blev bara jag och Veronica. Och när en sur Britt-Marie ringde och hämtade Veronica åt jag köttbullar och försökte räkna matte. Gick inte jätte bra!

Baj

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hehe, nej dock så tyckte vi inte att det var så kul:)

2005-10-31 @ 18:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback