mobilskit.

Jag absolute hatar min telefon! Den är helt cp! Först så får jag ju typ 2/3 eller 4, 5, 6 versioner av samma sms, om jag tar bort ett så försvinner alla. Om jag för över dom till telefonen blir det ett sms av allt. Men sen kan jag inte föra över dom till simkortet igen.. Ibland när jag får ett nytt sms och går in i inkorgen så hoppar det älsta sms:et upp överst så jag tror att jag fått sms av den personen, galet segt! Men idag hände det stördaste av allt! (nu blie jag lite glad!) Iaf, telefonen.. Fick ett sms av Veronica inatt, vilket avslutades med : "Jag fick en vission..."  Imorrse frågade jag vad hon menade med det men hon sa att hon inte skrivit det. Trodde att hon var så full att hon glömt det :D Men sen visade det sig att sista meningen från Emmas sms jag fått tidigare som som avslutades "Jag fick en vission..." hade hoppat över till fel sms! Hata min telefon, ska ta mina sista pengar och köpa en ny!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback