no nycklar!

Igår glömde jag mina hemma! Var tvungen att springa till bussen och mamma var vaken så jag behövde ju inte låsa.. När jag kom hem efter att ha varit på Stinsen med Emma så kunde jag ju då ite komma in. Skulle på körlektion 15.30 (som för övrgt gick bra) och mina körkuponger var inlåsta! Gick till Emma och var där tills bussen gick. Såg på Oprah och åt kladdkaka, det som vi är bäst på! Efter körlektionen ville Veronica åka till Lidl och köpa öl så det gjorde vi, till ikväll inte igår! Sen åkte vi på Väsby road trip till Centrum och Rusta. Ingen var hemma än så jag åt middag hos henne och så drömde vi oss bort till stranden och lägenheten och flummet.. Åt en Veronica special: korv och makaroner :D Sen gjorde vi massa party skivor till ikväll. Vi är bäst på såna skivor. Tecno, Pop, Rock, Dansband, Barnmusik och för att inte glömma 60-tal! Gick hem kl 9 för att vara trevlig mot Sten, vilket jag också var! Vågade dock inte fråga, det var ju läskigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback