onsdag (fredag)

Men herregud, jag lyssnade precis på Nrj! Han frågade om det var mjukisbyxornas dag eller något för alla hade typ mjukisbyxor på sig.. (Hallå, kolla i våra grafisk schema under onsdag så får du svaret) Så sa han att man bara hade det på sig hemma i typ 10 minuter och tjejen sa att hon hatade mjukisbyxor och att hon aldrig hade det på sig. Inte änns hemma när hon mös och såg på tv!!! Mupp på henne tycker jag!  

Hurru Melina! Vi vann visst vi kom först till klassrummet efter lunchen! :D
-----------------------------------

Woho, då var det fredag då! Eller iaf för alla på SFG, lärarna ska till Istanbul så vi är lediga imorrn och på fredag. Skönt! Så då fick vi i grafisktgruppen slå ihop två scheman på en dag. Först ska vi ha mjukiskläder varje onsdag vilket iaf jag , Emma och Emelie hade. Dom andra har ju inte änns några mjukisbyxor.Pungröv på er : P Ordningssamma börjar vi bli också, ska börja inventera :D Vid lunch kom vi på att vi inte skulle få något fredagsfika på fredag så vi tog det idag. Emelie var så snäll och köpte kakaor och Tryffel, tror nog att jag åt både flest kakor och Tryffel. Så kan det gå.. Sen kom fredags flummet! Var ju ganska lugna förra fredagen så nu blev det både före och efter lunch. Anna borde hata oss vid det här laget! Hon hade genomgång och Emma och Emelie var ganska så jätte bra på att kommentera allt, kunde inte hålla mig för skratt! Sen tänkte vi krypa in i ettornas klassrum och flumma och spruta massa vatten på dom! Får göra det nästa gång! Emmas "Fejk" är iaf fett söt! Vi är så stört roliga! Bara två veckor kvar sen kommer jag gå och längta till nästa 5 veckor med grafisk!

PS. Mjukisbrallsen vann tävlingen! Syyynd Melina och Jamie!
  

Kommentarer
Postat av: Melina

Hörru du du, det var minnsan inga mjukisbrallor som vann! det har du själv hittat på, som egenväldig dommare. Det tycker inte jag var snällt Camilla!;D

2005-10-12 @ 17:36:38
Postat av: EmLoo

Klart att mjukisbrallorna vann! Var inte så eridär Melina! haha, vi rockade ju när vi gick från centrum ;)

2005-10-12 @ 20:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback