onsdag.

22.00 Hmm, jag undrar och försöker komma på något smart svar på frågan men kommer aldrig på något. Frågan lyder: Varför tänker jag så mycket och blir ledsen på kvällarna? Förstår inte alla som älskar att vara själva hemma, jag har varit själv i 45 minuter nu och jag håller typ på att dö. Trots att jag bara har glott på Oc. What the hell is going on... Sitter bara och glor rakt fram på skärmen, ska försöka börja på min novell inledning. Har börjat om typ 3 gånger och det lyckas alltid blir en jobbig smör/ sorglig/ camilla dikt/ lööv inledning. Hur lyckas man?! Men min hjärna är upptagen med annat för tillfället, eller är den helt enkelt bara för tom. Tänker inte på något jag bara glor, försöker tänka på något men allt fadar ut direkt.

----------------------
Efter en lång och hemsk dag i skolan mår man nu bra! Hon är så hemsk, hur kan man göra en informationsfolder mysig?
- Vad tänker du när man pratar om mysigt? frågade hon.
- Soffor, ljus och mysmusik, tänkte jag... Men det kan man nu inte ha i en folder om skolan!
Jag hatar det här, jag kan ingenting, har noll fantasi och inga ideér! Mitt mål efter gymnasiet skiter sig nog där också, inte bara när det gäller matten.. Vi har iaf infört en till ska till vårat schema, mjukisbyxor varje onsdag. Och på fredag ska Jamie och Melina ha med sig american muffins! Nu har man iaf slösat en massa pengar på mat 200 kr vardera för mig och Veronica :S Det är bara att hoppas att maten räcker så vi inte svälter!

Är ledsen Emma, har inte så mycket annat att skriva för tillfället. Du får överleva! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback