onsdag.

Har ni någonsin ätit så mycket mat att ni måste hålla in magen? För om man slappnar av får man jätte ont och magen känns som en stor sten som väger minst 50 kg.. Så känner iaf jag nu. Pasta med ost&laxsås en Mills favorit!  Brukar ha flytande citron i men sist köpte jag ju fel, köpte lime. Men det funkade också bra. Stod och sniffade massa i flaskan, lime luktar himmelskt gott ; ) Nu pratar dom om fågelinfluensan på tv så jag försöker att inte höra. Lalala, help me Dire Straits!  Sitter och pluggar på mina 85 glosor och all gramatik, meningsuppbyggnad till engelska provet på måndag. Kan inte säga mycket annat än blä på det! Körde genom världens värsta rondell idag, vid Häggvik! Två jättestora direkt på varandra. Och i den första måste man stå i vänsterfilen fast man ska rakt fram för det högra går bara åt höger! Vänster filen börjar typ en meter innan rondelln så om man inte vet vart man ska så är det ju ganska lätt att ställa sig i fel fil. Till råga på allt var det mörkt så jag såg inget! Gjorde en ny pärm idag!

"Ta det lugnt själv!" sa Emelie till läraren när hon bad Emelie ta det lugnt med världens största magneta färgpartron till skolans skrivare. Tror att vi låg dubbelvikta allihopa förruton A som bara stod. Sen var jag och Iffi tvugna att ge oss (trots att Jocke var på vår sida) "Grädden på moset" är inge positivt. Men jag kom på att om man blandar in grädden i moset så blir det nog inte lika äckligt.. Så om någon säger "Grädden i moset" så är det positivt! Som ni hör fick vi mycket gjort idag också! Skrattar, sjunger och flummar typ 80% av all tid på grafisk. Det betyder inte att vi jobbar dom andra 20% för vi sitter på internet en massa också! Kan typ inte förklara hur kul vi har, borde filma en fredag så alla förstår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback