onsdag.

Då var man hemma då. Var en mycket udda morgon. Gick upp och gjorde mig iordning som vanligt, sprang till bussen som går 7.57. Kom dit vad jag trodde 7.53 och funderade på arför bussen aldrig kom. Emma ringer och frågat vart jag är. Jag säger att bussen inte kommit fast jag var 5 minuter tidig "Har du väntat i en timme" frågar hon.. Då visar det sig att klockan är 9 inte 8. Och att jag gick upp 8.20 inte 7.20.. Jag måste varit helt död som inte reagerade på att klockan var så mycket.. Har inte gjort så mycket i skolan idag heller, år kebab till lunch. Sen på eftermiddagen har vi haft invigning, såg på film, lyssnade på musik, gjorde en egen mugg/skål och åt massa popcorn! Trevlig, trevligt var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback