panik.

För att alla ska förstå måste jag först berätta lite om mig själv. Jag är så otroligt paranoid och negativ och överdriver allt till max! Så fort det händer något i världen som ett stort terrordåd tror jag typ att världen ska gå under inom ett år. Har sagt det i ganska många år nu.. Så, för att komma till sak. Fågelinfluensan har kommit till Turkiet och troligtvis till Rumänien. Alla som känner mig vet nu att det här är 5 gången som jag säger att jag ska sluta äta kyckling pga av det. Trots att det bara är typ 160 pers av alla i hela världen som blivit smittade (i Asien) varav 60 dött så tar jag förgivet att jag kommer bli smittad och dö! Dom sa ju förrut att dom bara har vaccin till typ 30% av Sveriges befolkning, herregud vad jag är patetisk!

Det ända som jag fullständigt skitigt i är när dom påstod att man kan få cancer av chips. Och framför allt när forskare påstod att kvinnor som dricker 2 glas mjölk om dagen löper +30% större chans att få livmodscancer. SYYYYYYND. Jag dricker mellan en halv och en liter mjölk om dagen. Så då är det väl typ 100% chans att jag kommer få det. Men vad ska man göra när mjölk är det bästa som finns?! Dom kunde ju hitta på att man får cancer av något annat, typ tomater eller sallad eller något sånt äckligt! 

Haha, nu skrattar jag bara åt mig själv!
(Sluta blinka!!) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback