promenad på the poopath!

Igår var jag och Emma på äventyr! Vi skulle gå runt Norrviken och fota en massa fina höstkort. Vi skulle gå in på den där mysiga men geggiga illa stigen. Då har dom gjort en jävla väg där, fett omysigt! Då blev Mills lite ledsen! Vi gick till min brygga och fottade en massa på vägen. På den brygga där jag låg och sov i 45 minuter i slutet av sommaren. Längtar tills nästa sommar då jag kan steka där igen, nu är det för kallt! Efter bryggan slutade iaf stigen och vi kom ut på en 4 meters bred grusväg. Vi följde den en väldans lång bit. Mills räknade ut att vi skulle komma ut på vägen mot Täby, viket vi också gjorde efter ett tag. Emma den muppen trodde att vi var på väg mot Obs. Hur gick  det med orgenteringen i 9:an egentligen? : P För att komma till vägen var vi först tvugna att klättra upp för en gräsig, hal och brant backe. Vi är galna skogsmullar! På Täbyvägen gick vi i typ 40 minuter tills vi tillslut kom  fram till vägen  som  leder till Bollstanäs skolan. Där skilldes våga vägar åt, gick hem genomfrusen. Kände inget i rumpan och fingrarna.. Drack varm choklad och  pluggade matte. Riktigt bra gick det!  Bilder från äventyret finns snart på http://mills.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback