rapunzel.

Jag känner mig som Rapunzel inlåst i sitt torn, enda skillnaden att jag sitter i mitt rum längst ner.. Så jag behöver ju inte spara flera meters långt hår för att du ska kunna komma in. Det är bara att klättra in genom mammas nyinsatta fönster. Om min data låser sig en gång till så behöver du inte änns öppna fönstret för då kommer det vara ett stort hål där du kan hoppa in! Så praktiskt! Direkt efter middagen varjag tvungen att gå ner igen, så galet segt att sitta här hela dagen. Orkar inte plugga glosor längre! "All I wanna do is make love to you" "I'll make love to you like you want me to"  Älskar dom låtarna, lyssnade på dom i bilen dåå.. vi först lyssnade... men när vi lämpat... så.. Gud va kul det var! Men jag är ju så jälva lättroad så ingen annan tycker väl att det var något speciellt med det. Jag blev dock inte så road för det igår, blev mest irriterad över det på dagen.. Sen, visst var det kul att du ringde så man vet att du lever, men det var kanske vid fel tillfälle.. Kul att jag omedvetet gjorde Veronica glad iaf, tänk om ni inte skulle varit hemma, om ni skulle gått ut med Hanna igår :-O : P     Ja, gud ja! 

PS.Jag älskar min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback