söndag.

woho, woho, woho har varit en sån otroligt kul helg! Jag och Veronica åkte som sagt på en weekend till Brasilien. Men eftersom det tog oss 27 timmar dit den 11 juli i sommras så fick Brasilien komma till oss och Vitmåravägen.. I fredags kom Veronica hit vid typ halv sex.. Det vill säga att det var 5 och en halv timme efter den obligatoriska 12-ölen, så vi hade ju en del att ta igen där. Körde ölspelet en massa och åt våra goda B-chips från Lidl. Eftersom vi inte fick tag på våran söta kypare så var vi tvugna att laga maten själva :P Filet Trinchado com madeira! Köttet blev gott, såsen blev lite fel men helt ok. Hade nog lite mycket vin och peppar i. Som alltid glömde vi pommes frittesen och middagen blev försenad ett antal minuter. I Brasilien fick man ju maten på en trätallrik så vi la upp all mat på en skärbräda så åt vi med tandpetare (en mycket viktig detalj) Caiperinha till maten! MUMS. Efter middagen, mer öl och kaneval musik fick trots allt killarna komma. OM... Dom var glada och lovade att inte klaga på något. Isf blev dom utkastade. Hmmm, vad gjorde vi då? Vi satt i köket och lekte, dansade en massa, snackade skit och jag körde mitt race.. Så stört kul! Haha, jag kom på det äckligaste man skulle kunna säga. Borde få pris för den komentaren! "Jag har varit med en pappa" FYYYY! Sen hände det där pinsamma men skit i det, något händer ju alltid på våra fester..  Sen på natten någongång somnade jag och Veronica i soffan, har ingenaning om när folket gick men vi vaknade när jocke gick.. 

Halv 7 på morgonen tyckte Veronica att vi skulle gå och lägga oss i säng så vi knatade upp. Inte smart att väcka en full Camilla som tagit en powernap i några timmar. Jag var typ mer pigg då än kvällen innan. Så jag låg och pratade, skrattade och hade skitkul, förlåt om du ville sova :)  Sen gick vi upp vid 11.30 och åt rostmackor med B-philadelphia och rostbiff och drack jucie i våra fina blå kaneval linnen. Sen var vi tvugna att gå till Veronica och hämta kameraladdaren. Gick i kaneval linnen med bikini under, kort kort kjol, högklackat och kavja. Måste ju se till att roa grannarna och turistbussen som åkte förbi :D Sen när vi kom hem till mig igen tog vi en eller några 12-öl. Det ända som var jobbigt var att det var så kallt. Så vi satte på bastun och satt där i typ 3 timmar. (Tidigare på dan: Vi sprang omkring och letade efter grillvanten som vi öppnade öl flaskorna med, den var helt försvunnen. Inte äns i ugnen var den!!!) Däremot hittade vi den i bastun på bastuagrigatet! Kommer nog aldrig få reda på hur den kom ner dit. Killarna hävdar att det vad Jocke och det låter ju inte helt omöjligt.. Har äntligen hittat någon som ser på Våra bästa år lika mycket som jag och kan alla intriger, så vi satt och pratade om det i en timme. Åt filet Trinchado och drack öl, precis som på stranden, eller nästan iaf. Sen sprang vi runt i bikini ett tag innan det var dags för lunch nr 2. Korv och stekt ägg, så kollade vi på Snatch. Älskar den! Började säcka ihop framför tv:n så vi gick upp och lekte lite till. Tog oss en kanna och fy fan vad äckligt det var! Kul med tärningsspelet iaf!  Så höll vi på så hela dagen tills det var middagsdags. Gissa vad, sniglar... Luktade vitlök i hela huset imorrse. Duchade och gjorde oss frächa och spenderade en massa timmar på mattan och lyssnade på gammal party musik.. Hur bra är inte Ace of Base och Aaron Carter, egentligen?! KIllarna kom efter fotbollen dock inte lika pigga som kvällen innan, segisar. Partajade till 3 då dom gick. 

Idag har man bara legat och glott på tv och velat ta den. Stannat i Brasilien, vänt på flygplatsen och strunta i vardagen och alla krav! Får åka tillbaka någon annan gång!   

Haha, ja det var väl typ det jag gjort i helgen.. Kort finns om någon dag på
http://mills.bilddagboken.se

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback