söndag.

Igår blev en mycket trevlig kväll. Blev bara jag, Tjonk och Anneli men det är inte fy skam det inte. Jag och Tjonk tog oss en varsin öl meddans vi väntade på Anneli som också fick en när hon kom. Jag orkade inte sitta still och se på film så vi sattt i köket hela kvällen och hade skoj. Sten sa att vi fick blande drinkar om vi ville så varför inte, om vi får så är det väl oartigt att tacka nej.. Så länge som vi inte hällde i vatten i flaskorna efteråt.. Veronica satt och dividerade ett tag om hon kunde ta en drink eftersom hon skulle köra idag, när Anneli väl erkände att hon var på så gav Veronica också med sig. Det är det som gills! Så nu kunde ingen backa ut! En drink blev två, två drinkar blev tre.. Som det brukar bli. Mamma kom upp och sjöng waterloo för oss, otroligt vackert var det! Hon svarade i min telefon och skrek att hon inte visste hur hon skulle göra. Hon fattade inte att hon svarade när hon öppnade den.. Mupp. Sen pratade jag med någon mycket full Norrläning och en ännu fullare Hj. Dom tyckte att vi skulle komma ner till magget för dom skulle dit, men Mills har ju då inte fyllt 18 än :( Om 2 och en halv vecka!! Längtar läskigt mycket! När mamma väl kommit i säng satt jag, Veronica och Anneli uppe med Sten. Vi läste dassboken och planerade en roadtrip till det där stället på S där dom älskar dansband!

"Läser du tidningen? Var inte så seriös!"  Sa jag till Anneli när hon läste serierna

" - Vad är en killes värsta mardröm?
- Liten!
- Kul att Liten säger liten"

"Ollonvägen ligger det vid lårvägen eller"  Sten hittar inte så bra i Väsby..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback