söndag.

Oj, vad jag skulle skriva om många saker idag :P Kommer inte riktigt ihåg allt jag tänkte på men det verkar ha varit mycket.. Igår kväll var iaf Emma här på en mycket eridär revolution! Erik och Annica var också med, Erik kom med vin i en syltburk eller om det var en gurkburk.. Vi såg lite halvt på Konungens Återkomst, systrarna B-qvist grät en skvätt på dom sorgliga "Frodo och Sam scenerna"  Jag tänkte koka popcorn! Jag letade reda på popcornkastrullen och började hälla vatten i den. Efter ett tag slutade jag och sa till Emma "Var gör jag egentligen?" Emma förstod inte heller vad jag höll på med. Det värsta är... att det var micropopcorn! Sen satte jag på videon när vi skulle se på dvd! Det var som sagt inte riktigt min kväll.. Men vi hade ju lekt hos Anneli hela dagen och kvällen innan så det kanske var därför jag var lite lost i huvet. Lost presenteras av Hitta.se. Haha, bara så ni vet! Kul var det iaf!

I fredags var jag, tjonk och emma hos anneli och lekte. Man skulle kunna säga att vi hade en liten Fab 4fest.. Vi dansade och sjöng en väldans massa. "SÅNT E LIVET!!!" Sen helt plötsligt på 10 minuter gick det illa för mig och tjonk, mycket underligt! Satt och spekulerade länge på vad felet var. Jag föreslog att Veronicas läsk var gammal, men hon trodde inte att det var därför. Hon föreslog att det var spritens fel, så kan det ju också vara.. Men fallet är inte löst än, måste göra en analys.. Sov där, på soffan! Så får man inte göra hos Anneli, men jag gjorde det ändå : P Vi vaknade och jag och Tjonk var galet pigga och ville fortsätta festen. Men klockan var bara 10 så var tvugna att vänta 2 timmar! Hårt liv! Anneli var trött och tog en nap meddans vi satt i köket och räknade ner tills klockan slog exakt 12. Då tog vi en caipis. Var där på dan meddans dom andra två gjorde sig iodning för att åka in till stan. Sen gick jag hem och gjorde det som jag skrev först i det här fina inlägget!


Babajj!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback