spring inte!

Efter en mycket glad morgon så ramlade jag nyss ner i en svacka som jag hittade! Inte för att jag letade men jag gick framåt minut för minut och sen när det gick så bra så började jag springa. Skulle jag inte ha gjort! Någongång vid 12.46 så ramlade jag ner i gropen som var mitt i vägen för mitt springande. Jag kanske gjorde något man inte fick göra (hmm) ska kanske kolla med min mentor.. Men det känns som att det skulle vara okej. Så mitt tips är: Spring inte! Smyg framåt så går det bättre. Då hinner du tänka innan du gör saker och kommer fram till att det kanske inte är någon sån bra idé.. Och om du då inte gör den där saken som du sen kommer ångra så kan ditt humör hålla sig uppe! Bra va!

Dessvärre så sprang jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback