surpuppa!

Mills e sur, galet jävla jätte sur! Jag vill köra bil, kan inte folk förstå att jag har ett beroende, jag måste köra bil annars blir jag sur! Jag har ju längtat enda sen igår! Varför har du tagit bilen in till stan just idag för, bara för att vi skulle köra nu! Ni kanske tycker att det är en töntig sak att bli sur över men det lilla räcker för att jag ska bli sur över allt annan också.  NO MORE SAD SONGS (måste säga det några gånger för mig själv för att få in det)
I skolan har vi iaf haft skolfoto, vi var nördar hela bunten! Vi grafiker bytte om direkt när vi kom till skolan så vi har suttit i våra slipsar, flufor, hängslen, glasögon hela dagen! Så säger Jocke - Dina tofsar sitter snett Camilla, ska dom göra det : P Det är väl klart, har ni någonsin sett en nörd med jämna tofsar?! Sen hade vi ombyte i datasalen. Fick på mig tröjan en tiondels sekund innan Joachim kom in. Tur det, för jag kan se rubrikerna.... : D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback