tisdag.

18.25 mår skit och måste springa till bussen igen! hoppas dansen hjälper som den alltid brukar göra!

bajs, bajs, bajs... det sista jag vill göra är att göra dig ledsen och få dig att känna dig ensam. vet inte varför det blir som i lördags, kanske bara av det faktum att jag inte vill acceptera att det är annorlunda nu och att du behöver oss där. vill att det ska vara som förr när vi alla var glada tillsammans. när alla var bra och då man trodde att den dagen inte skulle komma. den dagen som man knappt kunde föreställa sig, den fanns lixom inte på världskartan. och när något som känns så självklart bara tar slut blir man bara helt tyst.. jag vet inte vad jag ska säga som får dig att må bättre, och då känner jag bara att jag snackar en massa skit och att det jag säger inte spelat någon roll. är rädd att jag ska säga fel saker, om det finns något sånt, och göra dig ännu mer ledsen! som det låter nu, låter det som att att jag bara tycker synd om mig själv och att allt är så jobbigt för mig. men så är det inte, vill bara förklara... kanske inte finns någon bra förklaring till varför det blev så och varför vi gör så... skit är allt iaf!


måste springa till bussen, får väl fortsätta med min dumma förklaring senare...


Kommentarer
Postat av: Emloo

2005-10-04 @ 16:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback