torsdag.

lalala ska inte bry mig
lalala ska inte tänka på det
lalala det är slut
lalala ska inte hoppas
lalala du är här
LALALA SO WHAT?!


Andas Camilla, annars kommer du kväva dig själv om du börjar skriva ut allt du känner! Eller så får jag en hjärtattack eller hjärnattack.. En hjärnattack är som en hjärtattack i huvet, man kan få det om man tänker för mycket! Skulle ju inte vara allt för trevligt.. Tänk på grillhandsken och allt bra ist! Ägna all uppmärksamhet åt matten och körkortsteorin. Det behövs. Om jag skulle ägna hälften så mycket tid åt att tänka på det som på dig så skulle jag redan kunna allt! Tänk vad skönt. För övrigt har jag drömt om sex typ 3 nätter i rad nu :P Inte mitt fel, kan ju som jag sa förrut inte kontrollera vad jag drömmer!

Kikade lite på pa.. Någon loggade in med teamet "sommarkvällar" När jag såg det ordet och bilden bakom så fick jag precis samma känsla som jag hade precis innan sommarn började. Bara i 5 ynka sekunder med det fick mig att må så hilma bra! Kändes verkligen i hela magen. Och jag vet när jag hade den känslan. När jag och Tjonk gick hem kl 05.30 på morgonen och det var så där perfekt varmt och ljust ute. (Och där blinkade det till igen) Då jag trodde att den här sommaren skulle bli speciell och något ut över det vanliga skulle hända. Och det gjorde det ju i och för sig. (Sluta luras Emma) Nu skulle jag göra allt för att få tillbaka den känslan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback