torsdag.

Har varit gla hela dagen fast jag typ pluggat ihäl mig! Grafisk hela förmiddagen, jobbade tom hela tiden! Massa matte och sen bar det av till ellströms. Mitt nya stammis ställe.. Kom hem, drack mitt mega goda te och fick sen min dagliga dos av bilkörning. Pratade en halv timma med Stefan, det var trevligt. Mobbade han för midsommar :D Han skrattade åt mig när jag sa att jag skulle glömma för gått, trodde att jag inte skulle lyckas med det. Men du ska allt få se hur bra det kommer gå. Är någonstans mitt i mellan, det skiftar lite. Ibland känns det jätte bra och att jag glömmer men ibland känns det bara som att jag försöker intala mig själv det för att inte deppa ihop. 
Nu utan anledning så börjar humöret gå neråt, känner mig seg och lite under noll.. Dock inte - 58.95 som det kan va ibland. Lyssnade på No more sad songs och jag fick inte det där glada känslan att det är så sant! Slog över till Accidentally in Love (min andra, alltid bli glad låt) hjälpte inte heller! Beror nog på de 85 glosor jag ska ha lärt mig till på måndag.. Dom vill inte fastna!

Babaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback