55!

Jag klarade provet, jag klarade provet, JAG KLARADE PROVET!!! 55 poäng! Jag ska aldrig mer öppna den där körboken så länge jag lever, eller förhoppningsvis! Imorrn ska jag till Ellströms och boka in en massa körlektioner sen ska jag ringa och boka halkan. Nu fan ska kortet bli mitt! "Har du också tänkt på ibland att ingenting spelar någon roll och att imorgon e en annan dag" Fett sant, jag ska bajsa på det, ska inte bry mig! Jag måste ju säga att jag har förvånat mig själv och varit ovanligt lugn trots allt.. Inget kan dra ner mitt humör idag! Och så fick jag precis med mig Emma till dansen! Jag klarar inte av att åka in själv, jag tänker bara för mycket och så brukar jag somna.. Idag fick jag reda på att mina kompisar är arga på mig för att jag inte ringer UM, jag ska ringa dit för jag vill ju inte att ni ska vara arga : ) Sen fick jag reda på att Annelis skiva är dagen innan kokboken ska skickas till tryck, det ska bli en spännande dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback