behov!

Idag är det fruktansvärt tråkigt hemma, skulle heldre varit kvar i skolan till tre! Jag har inte gjort något vettigt alls, fast jag mycket väl har viktiga saker att ta tag i! Ringde Flak Micke igen, jag skulle ringa vid 6 ikväll om han inte svarar då ska jag ringa 6 imorrn kväll. Så nu vet ni.. Sen har jag glott på två filmer. Diego Luna som hetar sig i Dirty Dancing 2 är i och för sig inge fel att glo på! Han i skolan som Emma och Emelie pekat ut till mitt nya raggoffer heter "Peak" och har blonda slingor.. Fast jag kommer vara med att slåss  om Fejken, han är ju liksom.. Fejken! Idag ingick jag och Emma i en ny pakt som kommer gälla fram till skivan. Får väl se om det funkar som Emelie säger men jag måste ju erkänna att jag tvivlar på det.. Har ju i stort sätt redan hållt på med planen i två månader, eller nästan iaf. Vi får väl se. Jag ska för övrigt lära Decc att ragga :D

Jag har ett behov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback