det är minsann torsdag idag!

Nu är jag äntligen hemma och ska få lite mat! Igår klagade jag att jag inte hade något att göra idag har jag suttit och glott på datan och ändrat om recepten 20 gånger känns det som. Imorrn blir det väl ännu senare. Efter lunchen ska vi fota som sist tog ca 7 timmar och nu ska vi fota ännu mer! Det blir middag i skolan! QP! Fast jag tror inte resten av min grupp vill äta på Donken.. Jag sitter gärna kvar till 12 varje dag, så länge jag får gå tidigare på onsdag! Annelis skiva, inte en chans att jag kommer missa den! Om jag måste stanna kvar i skolan tills dess har jag och Emma kommit på en plan på förfest till mig. Den äger! Jag har kommit på att jag bara ska på tre skivor! Det är fan katastrof, jag är en dålig student! Ingen riktig! En fejk helt enkelt : )

Sen har jag kommit på att jag börjar bli för öppen när det gäller vissa saker.. Jag satt vid lunchen och berättade att jag tänkte på gurkätning innan jag somnade och att jag sedan drömde en helt störd dröm om Tyskland och en mataffär där man kunde köpa mega dildos! Och man kunde prova dom!!! Och alla som har varit inne i en Tysk sexaffär vet hur groteska dom kan vara! Jag tror jag blir så öppen om jag lär känna folk för mycket, undra om det betyder att jag inte får lära känna folk för mycket?! Hmmmmm!

Kommentarer
Postat av: Melina

ne resten av gruppen röstar på tacobar. Men vi är nog inte helt oresoneliga ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback