för 9 månader sen!

Jag har ett återfall! Ett Brasilien återfall! Jag hittade en ny hemsida där man kan lyssna på massa Babado Novo skivor inklusive Vav! skivan (live från kanevalen) Så förlåt eridär crew i förväg för jag kommer terra er med musiken imorrn! Ni ska också bli frälsta! Imorrse var det exakt 9 månader sen vi för första gången vaknade i Glens lägenhet, första morgonen då vi kom hem slitna efter nattbad i klänningarna. Haha, då vi drack flaggpunch, fan va hemskt det var! Jag gick å la mig och råkade ha ner kristallglaset i golvet under natten :D Fan va bäst! Idag för exakt 9 månader sen låg Stefan och Folke på stranden och pratade politik, vi skrek på dom och klagade återigen på att Stefan bara drack cola på måndagar.. Herregud!

Kommentarer
Postat av: Linn

ÄLSKA BABADO NOVO ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback