godnatt!

Idag har Emma bara bloggat en gång, därför har jag inte haft något att gö! Du vet att det betyder att du måste blogga dubbelt så mycket imorrn och dedikera ett inlägg till Mills ; ) Sen får du järna komma och skriva över alla mina sms som du en gång sa att du ville, grattis dig! Idag har jag varit en slapp hög! Har sett på halva Dunderklumpen, halva Saltkråkan, Stepford Wives, Bringing down the house och Fighting Temptation. Och självklart One Tree Hill och Våra bästa år.. Men jag läste också ett kapitel teori! Nu sitter jag och funderar på vilken skiva jag har "Can't turn back the years" Den ska jag iaf lyssna på nu när jag går å lägger mig och hoppas på att jag vaknar frisk imorrn!

Natt natt! Ring å säg gonatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Har inte kunnat blogga alls idag.. Har varit utan internet sen klockan 13.00 :@


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback