igår kväll..

Igår kväll sög så stenhårt att jag bara ville slänga mig på golvet och gråta! Halv nio loggade alla roliga människor ut från msn för att alla skulle festa. Då satt jag en halv minut framför datan och försökte komma på något att göra men det fanns inget. La mig på soffan och skulle kunna böla vilken sekund som helst, men icke jag såg på hey baberiba som för första gången var riktigt roligt.. Sen såg jag på den sista samurajen som är så grymtbra och såå sorglig i slutet! Sen blev det Save the last dance. Hade glömt hur bra den var och hur het Sean Patrick Thomas är! Sen ringde en glad Emma som var på fest, Mills var mest otrevlig och sa: mm, jaa, okej.. Sen ville jag inte prata med dom mer för jag blev bara deppad.. Sen blev det läggdags för den SÅ KALLADE sjuklingen! Tur att Annica kom hem 10 minuter innan annars skulle vara tvungen att sova på soffan. Kan inte gå och lägga mig om jag är själv hemma..  Ska väl göra ungefär samma bajs ikväll efter jag varit på släkt lunch om några timmar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback