ikväll!

Jag är så trött så att jag snart avlider! Emma har varit här och ätit middag med mig idag, det var trevligt! Jag bjöd på köttfärs, hon bjöd på nacos, tacokrydda, cream fraise : ) Tack! Sen glodde vi på Big Brother och konstaterade ännu en gång att vi skulle äta alla där inne. Eftersom vi är ordningssamma 87or skulle det alltid vara fint! Sen när vi inte skulle ha något att gö skulle vi leka pungdjuret! Efter det tittade vi på en kille i pimppäls och röda byxor som gjorde om ett jättefult hus fult.. Sen såg hon sen nya handduk, min lilla inneboende! När hon åkte såg jag på Lost, så läskigt bra! Nu ska jag tvätta mig, kanske skicka ett sms och sen somna till en skiva som jag inte bestämt än..

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback