lördag.

Jag skulle nog kunna påstå att jag aldrig har varit så här taggad! Kl 1 ska vi till Anneli för att föra och välja kläder, sen bär det in till stan och Veronicas skiva. Ska bli så stört kul! Jag har inte bestämt vad jag ska ha på mig än, har massa olika kombinationer.. Och jag hittar inte min hawaiikrans :( Skulle fortfarande vara roligast att ha kjol och bara bikiniöverdel (tema charter) Sen kommer vi hem i natt någongång och sen imorrn vid 11 bär det av till Uppsala! Det löste sig och jag är helt uppspeedad! Ingen eller inget kan förstöra den här helgen!

Igår fick jag ett sms av Åsa då hon sa att hon var taggad för allt, då blev jag också det! Vi bestämde att vi skulle våldgästa Anneli för att sen åka ner till Que. Men sen skulle hon dömma så det blev bara jag och Anneli till Que. Jag är stammis! Vakterna känner igen mig, han i garderoben känner igen mig. När vi skulle beställa vår första öl sa hon i baren "Så det blir ingen lakritsshot idag" Haha, det är nämnligen det ända jag köper, och alltid av henna. Öl och shot.. Sen från ingenstans hoppade en kille fram 5 cm från mitt ansikte och såg överlycklig ut. Jag fick en hjärtattack och höll på att hoppa ur byxorna. Vände mig om och puttade bort honom, sen såg jag att det var "fyran" med betydligt kortare hår och oj! Har tänkt på förrut hur pinsamt det skulle vara att träffa honom där men det var det som tur var inte. Sen bar det hem och förbi Statoil för en hamburgare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback