måndag och en massa katastrof!

Klockan är redan 2, det betyder att man redan ska ha ätit frukost och lunch och nu börjar bli hungrig igen. Problemet är att jag inte blir hungrig när jag är sjuk, jag mår typ illa när jag tänker på ost å laxsåsen som jag egentligen avgudar! Fick sms av Toss imorrse "Mills, vart är du när jag behöver dig?!" När jag fick reda på att dom tränade på gamla nationella prov blev jag stressad och tänkte att jag skulle plugga lite matte idag. Har inte orkat göra någonting. Jag har börjat skriva av alla mina sms nu, eftersom dom försvinner när jag byter telefon om nummret överflyttas någongång.. Sen har jag överfört massa pengar till mamma och ännu mer till Annica. Så nu står mitt konto på exakt 69 kr! Fattar ni att jag har 0 kr att överleva på, i en hel månad! Jag kommer inte ha något liv, kommer sitta hemma varje helg och dega sönder. Jag har inte änns råd med garderob om vi skulle gå ut! KATASTROF! Och om typ två veckor har jag teoriprov, ännu mer katastrof! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback