måndag.

Idag hade vi dans, gick katastrof dåligt! Det kändes som att jag aldrig dansat i hela mitt liv, jag kände mig helt blockerad och utskrattad. Det var fan det värsta på länge! Ska man ta en snabb genomgång av helgen på några rader också.. Decc har varit hos mig hela helgen, i lördgas skulle vi mer till Que.. På bussen träffade vi Ola, Kursu och Clabbe, dom skulle in till stan minsann. Nere vid stationen var det fullt av polisbilar och ambulanser. Ett bra första intryck från Decc sida.. Sen träffade vi Sofie utanför Ullis och gick in till henne och Malin. Sjöng en massa gjorde vi. Jag och Emma ägde när vi sjöng "Lets get rocked"! Bjudna på två kannor öl blev vi också när vi sjöng "Should I stay or should I go" för Dan :) Sen gick vi till Que, där vi träffade en Erik från Gävle och en annan kille som jag kände igen från Bollsta tiden :P Efter Que gick vi hem till honom på efterfest. Sen skulle vi ta bussen hem, fick vänta en timme på bussen. Jag och Erik gnällde massa så Decc höll på att mörda oss.. Kom hem kl 7, åt, sov i tre timmar, gick på promenad, sov, läste 20 sidor, sov, åt, sov... Så såg helgen ut..Galet lyckad! I meen, someone is in pain... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback