måndag.

Nu har jag varit på Obs, inte så värst mycket röj idag så du missade inget Emma! Jag var mest sur.. Både jag och Annica "ville" hem å plugga.. Karamellkungen killen var inte heller där så något att spana på hade man inte heller.. Det brukar vanligtvis vara Annica som köper alla kakor och onyttigheter men idag fick jag ett ryck. Jag ville vara onyttig till max och köpte ett stort paket chokladbollar, chips och kakor.. Blir man inte tjock är det väl bara att fetta! Nu håller jag på att få ett dampryck, känner det på mig. Det typ bultar i bröstet och jag känner för att skrika av ilska! Sen när jag inte skriker känns det som att jag får andnöd och så blir jag snurrig. Måste koncentrera mig på teorin nu.. Jag måste, måste, måste! Det kommer inte gå!

So I, hope you choke and die
On every single lie
That you've done to me
 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback