mitt liv..

Mitt knä är helt mongoat! (se veckans ord från min veckans lista v.55) Det är blått, svullet och gör ont så fort man kommer åt det lite! Folk säger att man skadar sig när man spelar fotboll men ni skulle bara veta vad dans kan göra med en. Min fot är ochså mongo, jag får kramp i den fast jag har speciella dansskor. Sen ibland så kan det börja ila i knät och i låtet, helskumt! Men jag kommer aldrig sluta dansa förns en läkare säger att det är livshotande. Det är mitt liv! Och Tomas är bäst och jag älskar när han gör sina indelningar, för jag står alltid längst fram *skryt* Emma du får se till att spara ihop dom där slantarna och dansa med mig i höst! Är i extas! Och jag älskar slutet av my humps dansen och hela pon the replay! Aaaaaaaa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback