onsdag!

Dansa salsa, dansa salsa ta min hand å nanananana!
Ja, jag har svenskparty hemma. Ett ovanligt lugnt sådant men det är alltid trevligt med våra roliga svenskparty låtar! "Vi super, vi super"  "Folköl å dunka dunka" haha.

Idag pallade jag mig till skolan till 12. Första kommentaren var liknande "Vad du ser ut" Tack för den, men jag kände mig inte heller så jättepigg. Jag och Melina fotade mat i drygt 5 timmar, jättefina kort blev det! Till och med dom svarta enbären med den svarta gelen blev fint! Efteråt skulle vi dela upp sakerna och ta hem. Jag fick en oxfile samt alla citrusfrukter. Citron, mandarin och LIME! (till helgen!) Ulle Bulle mobbade mig när jag stod och sniffade på limen.. Enbär luktar sprit! Jag smakade ett fikon, smakade inte så mycket men den innehöll äckliga korn som fastnade mellan tänderna.. Apelsinerna var iaf goda! Var kvar till halv sju, allderles för sent! Imorrn ska vi ändra en massa bildet till tif format, ca 430 kort för att vara exakt. Kommer ta år! Och varför är inte Emma eller Veronica inne på msn?!

Var ska vi sova inatt? Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback