onsdag.

Nu har jag panik för jag har nada att göra igen. Det känns som att jag inte gör någonting, jag har ju fan tid att blogga!  Jag har redigerat två bilder som man knappt ser någon skillnad på sen har jag fönyat tids och fasplanen, inte speciellt jobbigt.  Nu typ rasade mitt humör 79 grader! Och så spelar dom "in your eyes" på radio, inte bra! Jag vill hem och gå en "milla runt halva väsby" promenad med min mp3 på högsta volym. Jag känner att jag behöver det. Tyvärr går promenaden genom den del av Väsby där det alltid regnar och blåser, får springa igenom! Och du e dum i huvet, nananaaa!

Kommentarer
Postat av: Melina

Alltså jag vet inte hur det var möjligt att du ej hade nått o göra, med tanke på hur mkt vi har att göra. Men så var det ju! Och du kan vara lugn, jga har ju hur många ggr som helst inte heller haft nått o göra av nån konstig anledning. det är helt enkelt så det ska va :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback