så jälva fegt!

Varför snackar alla så jälva mycket skit?! Jag blir så jälva less så det finns inte! Jag skulle inte bli ledsen om jag skulle fått sanningen direkt för länge sen. Kanske ibörjan men man kommer över saker här i världen! Om människan skulle sagt som det var från början hade jag bara sluppit bli så sur och arg nu! Så jälva fegt! Tack för att allt du sa var skit rakt upp i ansiktet på mig och inte betydde ett piss! Du kunde lika gärna hållt käft och inte försökt göra mig glad! Hur kan man säga såna saker och inte ens mena dom?! Men rädda sitt egna skinn är väl det vi alla vill innan tänka var som är bäst för andra.. Kan inte ens skriva allt jag känner.. Jag var väl en lek, hoppas du hade kul och att jag roade dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback