söndag.

Idag mår jag bajs! Kan nog aldrig mer påstå att jag inte blir bakis. Vaknade imorrse och mitt huvud sprängdes sönder. Kräkreflexerna stod på högvarv och jag hade frossa. Efter jag och Emma städat sett på Amigo och Braiker High kom pappa och hämtade oss. Jag kom hem och sov i två timmar sen fick jag 39 graders feber, så nu kallsvettas jag :( Missar en till mattelektion och engelskaprov imorrn. Sen har jag inte tid att vara sjuk längre. Är bara jag och Melina i skolan och vi måste hinna klart med kokboken! Herregud!

Igår var det första april så vi grillade! Min köttbit smakade cigarettrök, kom aldrig på varför.. Sen hade vi hemliga möten och kom fram till massa smarta saker! Jag och Emma skulle äga Big Brother, vi kom på skillnaden mellan "puckad i arsHlet" och "dum i huvudet" Det är väldigt viktigt att man stavar med H, det blir så mycket roligare då! Den stora frågan är ändå, varför dissar alla oss?! Är vi socialt blokerade eller vad?! Sen skulla jag skicka ett "Kom och sov med mig" sms, men jag hade ingen att skicka till! Vi måste skaffa sovakompisar som kommer när vi kallar 3 på natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback