söndag.

Nu har jag legat i sängen utan att kunna tänka i en halvtimme, jag är typ helt tom i huvet. Precis som igår natt. Efter min attack var jag som ett tomt skal, jag låg rakt upp och ner och glogge i taket. Tänkte inget, visste inget. Tänkte bara på allt jag ville skrika. Imorrse satte jag på en skiva som jag fick av Emma drygt ett år sen, det var sista gången jag lyssnade på den, nu ska den veck. Sen tänkte jag på förra våren när jag, Emma och Tjonk satt i Emmas soffa och var helt i extas och jätteglada. Sen kollade jag på mobilen och kom på att det var exakt ett år sen idag. Jag vill glömma alla roliga och glada minnen och jag hatar att jag har sån koll på datum! Jag känner mig så dum, inför alla. Min syster, mamma alla mina kompisar alla som jag bara träffat en gång men som vet. Som antagligen vet mer än jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback