söndag.

Idag är det en dag som inte betyder ett bajs längre vilket gör mig så otroligt glad! Ni tror säkert att den gör det egentligen men verkligen inte! Jag är bääääääst! Och ikväll är det one tree hill!

Igår kväll blev en riktigt rolig kväll! Efter att ha pratat med Mats på msn typ ett år bestämde vi att vi skulle leka på kvällen eftersom alla våra kompisar hade dissat oss.. Jag kom på den smarta iden att vi skulle tälta! Så  jag cyklade hem till pappa och hämtade tältet. Sen kom Mats med en mycket klirrande påse som vi under kvällen drack upp innehållet i. Vi satte upp tältet vilket Mats inte var speciellt jätteduktig på.. Fick iaf upp det och då gjorde jag Mats till första bartender, lykat om man tycker om starka drinkar med 50-50.. Men var helt okej. Lite senare kom Emma och lekte med oss och ännu senare kom Baffe och Erik på besök. Mills fick minsann sova på soffan, men jag ska inte säga att det aldrig är min tur ; ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback