tisdag

Godmorgon världen! Inatt har jag inte sovit gott, varje gång jag vaknade hoppades jag på att klockan skulle vara runt 9, 10 så jag skulle kunna gå upp. Hel skumt! Är hemma idag igen. Febern har gått ner men jag mår ändå katastrof och aptiten har inte kommit tillbaka än! Vill äta! Idag tänkte jag plugga eftersom jag inte gjorde det igår, men matten orkas nog inte med.. Det är iaf lika roligt varje vecka då snön bestämmer sig för att smälta lite. Varje gång kommer nämnligen mer skit från nyår upp. Vi har hittills hittat : rakerer, glas, ölburkar, en ciderflaska och vinöppnaren från baren. Dom senaste tre dagarna har ytterligare 2 burkar kommit upp, raketer, en spritflaska och ett till glas. Jag tror nog att det säger det nästa om vårt nyårsfirande..

Ingen dans idag!!!! Jag avlider!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback