tisdag.

Idag gick jag upp klockan 7 för att senare gå till 33an. Blev klar ovanligt tidigt men ändå inte tillräckligt för att hinna äta.. Kollade drygt 20 gånger på sl.se om jag skulle hinna om jag tog ett senare tåg. För hoppningsvis hinner jag, om tågen inte bestämmer sig för att strejka.. Det är vår ute, är både glad och irriterad över det. Det luktar som förrut ute! Är fortfarande helt förvirrad över hur man en dag kan vakna och känna att man saknar någon och sedan dagarna efter vakna och tänka på allt man vill skrika åt samma person. Igår hade jag ett mindre dampryck som varade drygt hela dagen, förrutom när jag lyssnade på "She's so high" remix á la Mlo! Framåt läggdags bröt jag ihop och kunde varken läsa eller tänka... För att lösa problem behöver man prata, jag känner mig stum!

Att införskaffa:
1. En vårjacka
2. Ett par solglasögon
3. Körkort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback