tisdag.

Idag är det tisdag vilket betyder att det snart bär av till dansen! När jag satt på bussen hem så tänkte jag allderles för mycket. Det känndes som att jag ville ställa mig upp och skrika. Typ ännu högre än när jag letade efter Veronica, stod på muren och vrålade ut hennes namn över hela Lounge Beach. Tror att det kan bero på mitt utbrottvid middagen igår. Eftersom folk här hemma inte är uppdaterade om vad som hänt så sa mamma att jag löjlade mig och var töntig. Då blev jag galen och skrek för kung och fosterland vad som hänt. Efter att jag lite lugnare förklarat att jag var blåst och dum i huvet så sa mamma "ashole" (inte till mig då då) Vid det laget bubblade jag! Aja, snart ska jag dansa och känna mig lite duktig! Så sen kommer jag vara i extas hela kvällen! Och imorrn ska jag på skiva!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback