torsdag!

Har jag någonsin förklarat hur mycket jag hatar att folk inte svarar när jag ringer?! Folk svarar aldrig och om man suttit i en kvart å velat så blir man ganska arg när människan inte svarar. Som tur var tog det bara 3 minuter tills jag ringde Flak Micke, var ju tvungen att lyssna klart på Una cerveza!! Om han har gett mitt flak till någonannan ska jag personligen söka upp honom och sen vet jag inte vad! Kan ju inte säga att jag vill ha flaket om han inte svarar! Men snart ska jag iaf spela in Eurotrip och sen Dirty Dancing 2. Känner för att sitta ute i solen å bara sitta, klarar inte av att sitta inne längre!

Idag har jag nyårs fyndat! Imorrse när jag skulle till bussen låg det två par olika örhängen utanför dörren, ena var Annicas.. Varsågod! Sen när jag kom hem plockade jag bort massa raketskräp. Jag och pappa väntar fortfarande på att telefonen ska dyka upp någonstans på baksidan. Spänningen är ooolidlig!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback