torsdag,

Idag är det torsdag, senast jag skrev var i måndags.. Det betyder att det har gått allt för lång tid och jag hoppas att Emma har kunnat roa sig med något annat. För jag har haft svårt att roa mig utan din blogg! Ligger mest still i soffan hela dagarna och sover och tittar lite på tv. Orkar inte mycket annat. Det här är tredje gången som jag har feber och är sjuk på en månad! Skillnaden är att nu har jag halsfluss och ligger och bölar som en annan vekling. Hoppas att jag bara smittat dom andra med förkylning och hållt halsen för mig själv. Vore ju lite taskigt annars.. Jag har iaf fått pencilin som inte hjälper. Annica fick samma för ett tag sen, efter en tablett mådde hon bra. Mills har minsann ätit 4 och har lika ont, mutti ska ringa och fixa starkare grejer :P Läkarn sa att jag jag kunde ta 1, 2, 3 Ipren om dagen för smärtan. De senaste dagarna har jag tagit 6 per dag utan att det hjälpt.. Jag kommer bli beroende!


Idag har jag iaf orkat plugga lite teori, går ganska bra. Men stressigt är det! Inatt gick jag upp kl 2 för att dricka juice, jag inbillade mig att det skulle vara gått för halsen.. Sen sov jag på soffan och svettades ner den istället för min säng.. Kan sova högst 30 minuter sen vaknar jag.. Jag har drömt så störda saker så jag blir helt förvirrad! Natten till i tisdags var jag en mobilnörd. Jag såg tusentals sms blinka och flyga runt mig hela tiden. Allt annat jag drömde visades som i kameran på mobilen, fast jättepixligt. Natten efter det drömde jag om 1323 och kokboken. Jag satt och la in texter i spalter och dom tog aldrig slut! Sen så satt Mats och upprepade namnet Mattsson hela tiden. Vilket jag aldrig lyckades lista ut varför. Inatt lyckades jag dock drömma en ny dröm efter varje gång jag vaknat, vilket ledde till en massa saker.. Fast normala saker. Jag drömde blandannat en sån där "camilla känner sig underlägsen dröm" jag skyller på all Ipren! Sist var det tävling på Nordanvägen och Person A (som jag enligt mina drömmar känner mig underlägsen mot) red på en stor vit häst och sjöng asbra och var jättesnygg. Sen skulle jag tävla emot A. Jag satt i en liten träkärra efter en ful gammal häst, hästen sprang iväg och jag ramlade i diket. Inatt gick A på VRG, alltså är människan smart nu också.. Dom skulle träna på någon föreställning och A skulle sjunga. Var lika bra som i drömmen tidigare och alla tyckta A var bäst. Kom på nu att jag hade en liknande dröm för jättelänge sen.. Jag skyller som sagt på Ipren och pencilin, de förvirar mig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback