torsdag.

Imorrse vaknade jag helt snurrig i huvet men tog mig upp och in till Annica för att sno plattången, fanns inte en chans på 1000 att jag skulle hinna duscha. Eller att jag skulle riskera att få springa till bussen. Sen blev det inge frukostmöte för min del utan jag åt megamycket kalops till lunch ist. Nu har jag haft prov som gick bajs så nu ska jag fortsätta med kokboken. Har iaf min bakis cola nu!

Igår var man på första skivan minsann! Jag vill på minst 100 till! Innan var vi hemma hos mig och förade lite, fett mysigt! Sen blev vi skjutsade in till stan av Mutti. Jag skulle nog våga påstå att vi ägde dansgolvet igår igen, speciellt när jag och Veronnica dansade till "Jag ljuger så bra" och "Håll om mig" som av en slump kom precis efter varandra..! Sen pratade vi mer världens sämsta brasse! Han hatade Caipis och Antarktica, tyckte inte om Fortaleza, visste inte  vad Chanoa var och kände varken till Babado Novo eller Tribo de Jah. Sämst helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback