dålig torsdag!

Jag tycker inte om idag! Efter världens mysigaste morgon blev allt skit och jag orkar inte engagera mig för 5 öre längre! Det här kommer aldrig gå! Jag behöver ett jobb, så jag får pengar så jag kan ha ett liv! Jag behöver körkort för att kunna göra saker och för att lättare söka jobb.. Och jag känner mig så dum att mamma och pappa måste betala för mig! Jag visste att dom skulle göra det tills jag får ett jobb men det känns så dumt. Och skaffa jobb är inte det lättaste! Jag orkar inte söka mer, dom svarar ju ändå aldrig på något! Får hoppas på Debaser men det blir väl inte heller något. Kolla! Så här blir det, om något inte funkar för mig blir allt negativt! Jag kommer nog bli en extrajobbare på Alab på heltid hela livet! Och när man pratar om pengar så fick jag min andra telefonräkning från Mallis idag, det här blir bara värre! 2708.75 kr! Idag suger!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback