förlåt..

Jag känner mig dum för att du säger förlåt till mig hela tiden.. Jag borde inte känna mig dum för att du säger förlåt men det känns som att det kanske är jag som borde säga det eftersom allt var pågrund av mig. Eller egentligen inte, jag vet inte riktigt. Det var väl egentligen inget problem bara att en massa alkohol kom emellan och förstörde allt! Hur som helst vill jag mest av allt upp till Jämntland nästa helg och kolla på er när ni spelar! Skulle ju vara hur kul som helst! Och Emma! Om vi kan skramla ihop 150 kr var så räcker det för bussresan! Sen kan vi ju ha med oss picknick så slipper vi köpa massa mat där! Och jag kan ta med massa cola! :) Men först får du bli frisk!

Mitt huvud gör ont, det gjorde det inte innan.. Fuuusk! Snart kommer iaf lite filmtittare och joinar mig och min tv ikväll! Ska bli mys! Imorrn har jag arbetsintervju på ett Cafe inne i stan, på NK till och med. Det visste jag inte när jag skickade ansökan.. Men, men får hoppas på det bästa! 30 timmar i veckan, det blir pengar till Mills det, skulle vara så skönt! Tänk allt jag kan köpa då! Glassiiiiigt! :)

Bajbaj
P.S Jag vill också hångla i regnet! Juuu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback